Cume u mondu avanza versu un futuru più sustenibile, i veiculi elettrici sò diventati sempre più populari, più è più persone anu da cumprà veiculi elettrici (EVs) cà i veiculi tradiziunali di benzina in un futuru vicinu. Tuttavia, una di e più grande preoccupazione di l'utilizatori chì si preoccupanu di e vitture elettriche hè di mantene a so vitture in funziunamentu se a batteria si esaurisce mentre guidanu. Ma cù stazioni di carica dispunibili in parechji lochi, questu ùn hè più una preoccupazione.
Cosa hè a carica EV?
Comparatu cù i veiculi cunvinziunali di benzina, l'EV sò alimentati da l'electricità. Cum'è un telefuninu, i EVs anu da esse carricati per avè abbastanza putenza per cuntinuà à curriri. A carica EV hè u prucessu di utilizà l'equipaggiu di carica EV per furnisce l'electricità à a bateria di a vittura. Una stazione di carica EV tocca a rete elettrica o l'energia solare per carricà un EV. U terminu tecnicu per e stazioni di ricarica EV hè l'equipaggiu di furnimentu di i veiculi elettrici (abbreviazione di EVSE).
I cunduttori EV ponu carricà l'EV in casa, in un locu publicu, o in un locu di travagliu da una stazione di carica. I modi di carica sò più flessibili cà u modu chì i veiculi di carburante anu da andà à a stazione di benzina per rifornimentu.
Cumu funziona a carica di l'EV?
Un caricatore EV tira u currente elettricu da a rete è u trasmette à u veiculu elettricu attraversu un connettore o plug. Un veiculu elettricu almacena l'electricità in un grande pacchettu di batterie per alimentà u so mutore elettricu.
Per ricaricà un EV, u connettore di un caricatore EV hè cunnessu à l'ingressu di a vittura elettrica (equivalente à u tank di gasu di una vittura tradiziunale) via un cable di carica.
I veiculi elettrici ponu esse caricati da stazioni di ricarica AC ev è stazioni di ricarica dc ev tramindui, u currente AC serà cunvertitu in corrente DC da un caricatore à bordu, poi trasmette u currente DC à u pacchettu di batteria di vittura per almacenà.