Da u 22 d'ottobre à u 24 d'ottobre di u 2021, Sichuan Weeyu Electric hà lanciatu una sfida d'autoguida BEV à alta altitudine di trè ghjorni. Stu viaghju hà sceltu dui BEV, Hongqi E-HS9 è BYD Song, cù un chilometru tutale di 948 km. Passavanu per trè stazioni di carica DC fabbricate da Weeyu Electric per operatori di terzu è caricate per carica supplementari. U scopu principale era di visità e stazioni di carica è di pruvà a velocità di carica di pile di carica DC in e zone di alta altitudine.
In tutta a sfida d'alta altitudine di longa distanza, malgradu l'errori di funziunamentu di inserisce è caccià a pistola di carica, a fluttuazione di u prezzu di l'electricità di punta è a congestione di 7 ore, a vittura elettrica hà una resistenza stabile, è a velocità di carica trè stazioni di carica di a pila di carica Weeyu hà mantinutu trà 60 è 80kW. Grazie à l'alta putenza senza fila di carica è a pila di carica stabile, ogni tempu di ricarica di i dui tram hè cuntrullatu in 30-45 minuti.
A prima stazione di ricarica DC chì a squadra Weeyu hè ghjunta era situata in l'Area di Serviziu Yanmenguan di Wenchuan. Ci sò in tuttu 5 pile di carica in questa stazione di carica, è ogni pila di carica hè dotata di 2 pistole di carica cù una putenza nominale di 120kW (60kW per ogni pistola), chì ponu furnisce un serviziu di carica per 10 veiculi elettrici à u stessu tempu. A stazione di ricarica hè ancu a prima in a prefettura di Aba da a Branch Aba di State Grid Corporation of China. Quandu a squadra Weeyu hè ghjunta à a scena versu l'11 am, ci era digià sei o sette carica BEV, cumprese marche d'oltremare cum'è BMW è Tesla, è ancu marche chinesi lucali cum'è Nio è Wuling.
A stazione di ricarica DC situata in u Centru di Visitatori di Songpan Ancient City Wall hè a seconda tappa di a squadra Weeyu. Ci sò ottu pile di carica, ognuna dotata di duie pistole di carica, cù una putenza di output nominale di 120kW (60kW per ogni pistola), chì ponu furnisce un serviziu di carica per 16 veiculi elettrici à u stessu tempu. Situata in u centru turisticu, a stazione di ricarica DC hà un gran numaru di autobus elettrichi d'energia nova chì carricà quì è hè a più affollata di e trè stazioni di carica. In più di l'autobus è di i veiculi da a pruvincia di Sichuan, un mudellu di tesla 3 cù licenza Liaoning (Nordestu di a Cina) era ancu carica quì quandu a squadra ghjunse.
L'ultima tappa di u tour hè a stazione di ricarica Jiuzhaigou Hilton. Ci sò cinque pile di carica, ognuna dotata di duie pistole di carica cù una putenza di output nominale di 120kW (60kW per ogni pistola), chì ponu furnisce un serviziu di carica per 10 veiculi elettrici à u stessu tempu. Hè da nutà chì sta stazione di carica hè una stazione di carica integrata fotovoltaica. Un gran numaru di pannelli solari sò posti sopra à a stazione di carica per l'alimentazione parziale di a stazione di carica, è a parte insufficiente hè cumplementata da a rete elettrica.
Attualmente, Weeyu hà recrutatu ingegneri di software è hardware da a so sucietà madre Yingjie Electric per unisce à a squadra di r&d per accelerà u sviluppu è a messa in carica di pile di carica DC per i mercati europei è americani, è hè previstu di esse messu in u mercatu d'oltremare principiu di u 2022.