U guvernu di u Regnu Unitu estende a borsa di taxi plug-in à aprile 2025, celebrendu u successu in l'adozione di taxi à emissioni zero

U guvernu britannicu hà annunziatu l'estensione di u Plug-in Taxi Grant finu à l'aprile 2025, marchendu una tappa significativa in l'impegnu di a nazione à u trasportu sustenibile. Lanciata in 2017, u Plug-in Taxi Grant hà ghjucatu un rolu cruciale in favurizà l'adopzione di taxi à emissioni zero in tuttu u paese.

Dapoi u so principiu, u Plug-in Taxi Grant hà attribuitu più di 50 milioni di £ per sustene l'acquistu di più di 9 000 taxi à emissioni zero, cù più di 54% di i taxi licenziati in Londra chì sò avà elettrici, chì mostra u successu generalizatu di u prugramma.

U Plug-in Taxi Grant (PiTG) serve cum'è un schema d'incentivazione destinatu à rinfurzà l'assunzione di i taxi di Veiculi Ultra-Low Emission (ULEV) custruiti apposta, riducendu cusì l'emissioni di carbone è avanzendu a sustenibilità ambientale.

PiTG in u Regnu Unitu

E caratteristiche chjave di u schema PiTG includenu:

Incentivi finanziarii: U PiTG offre sconti finu à £ 7,500 o £ 3,000 nantu à i taxi eligibili, secondu fatturi cum'è a gamma di veiculi, l'emissioni è u disignu. In particulare, u schema dà priorità à i veiculi accessibili in sedia di rotelle.

Criterium di categurizazione: I taxi eligibili per a cuncessione sò categurizzati in dui gruppi in base à e so emissioni di carbonu è a gamma di emissioni zero:

  • Categoria 1 PiTG (finu à £ 7,500): Veiculi cù una gamma di emissioni zero di 70 chilometri o più è emissioni di menu di 50 gCO2/km.
  • Categoria 2 PiTG (finu à £ 3,000): Veiculi cù una gamma di emissioni zero da 10 à 69 miglia è emissioni di menu di 50 gCO2/km.

L'accessibilità: Tutti i cunduttori di taxi è l'imprese chì investenu in novi taxis custruiti apposta ponu prufittà di a cuncessione se i so veiculi rispondenu à i criteri di eligibilità.

Ghjennaghju 2024 General Charger Stats

Malgradu u successu di u PiTG in a prumuzione di l'adopzione di taxi elettrici, i sfidi persistanu, in particulare in quantu à l'accessibilità di l'infrastruttura di carica rapida EV, in particulare in i centri di cità.

Da ghjennaghju 2024, ci era un totale di 55,301 punti di ricarica EV in u Regnu Unitu, spargugliati in 31,445 località, un aumentu significativu di 46% da ghjennaghju 2023, secondu i dati Zapmap. Tuttavia, sti figuri ùn includenu micca u gran numaru di punti di carica installati in case o posti di travagliu, chì sò stimati in più di 700 000 unità.

In quantu à a responsabilità di l'IVA, a carica di i veiculi elettrici attraversu punti di ricarica publichi hè sottumessa à a tarifa standard di IVA, senza esenzioni o sgravi attualmente in vigore.

U guvernu ricunnosce chì i costi energetichi elevati è l'accessu limitatu à i punti di ricarica fora di a strada cuntribuiscenu à e sfide cuntinue affrontate da i cunduttori di EV.

L'estensione di u Plug-in Taxi Grant mette in risaltu l'impegnu di u guvernu à favurizà e soluzioni di trasportu sostenibili mentre risponde à i bisogni evolutivi di i tassisti è prumove a tutela ambientale.

28-Feb-2024