U fatturatu di INJET cuntinueghja à cresce, si concentrerà nantu à i fotovoltaici, i caricatori EV è u almacenamentu di energia elettrochimica in 2023

In i primi trè trimestri di u 2022, INJET hà ottenutu entrate di 772 milioni di RMB, un aumentu di 63,60% annantu à l'annu precedente. In u quartu trimestre di u 2022, u livellu di prufittu di INJET hà migliuratu di novu, cù u prufittu netu chì righjunghji 99 milioni - 156 milioni di RMB, è earnings digià vicinu à u livellu di l'annu passatu.

I prudutti principali di INJET sò forniture di energia industriale, alimentazione di cuntrollu di putenza è forniture d'energia spiciali, principarmenti in nova energia, novi materiali, novi equipaghji in queste industrii per fà supportu di alimentazione di l'equipaggiu. I tipi di prudutti includenu l'alimentazione AC, l'alimentazione DC, l'alimentazione d'alta tensione, l'alimentazione di riscaldamentu à induzione, AC EV Chargerè DC EV Charging Station, etc.. L'industrii specifichi implicati sò spartuti in fotovoltaici, semiconduttori è altri materiali elettronichi, pile di carica è altre industrii cumpresi siderurgia è metallurgia, vetru è fibra, istituti di ricerca, etc. Questa altra industria include più di 20. industrii, di quale l'industria fotovoltaica (policristallina, monocristallina) hà a più alta parte di rivenuti di più di 65% è una parte di mercatu di più di 70%.

L'espansione di INJET in altri settori hè digià iniziata, cun un focusu maiò nantu à i caricatori EV, a fotovoltaica è u almacenamentu di energia in 2023.

In fatti, in 2016, INJET hà intrutu in u sviluppu è a fabricazione di moduli di putere di carica EV è stazioni di ricarica, è hà cuncepitu è ​​​​sviluppatu una serie di equipaghji di carica di veiculi elettrici per risponde à e diverse esigenze di energia in modu indipendenti, dendu à i clienti una seria di soluzioni per i veiculi elettrici. equipaggiu di carica.

In u Novembre di l'annu passatu, a cumpagnia hà ancu emessu una pruposta d'aumentu fissu per cullà 400 milioni di yuan per l'espansione di u caricatore EV, a produzzione di almacenamiento di energia elettrochimica è un capitale di travagliu supplementu.

Sicondu u pianu, u novu prughjettu di l'espansione di u caricatore di u veiculu di l'energia hè previstu di ottene una pruduzzione annuale addiziale di 12,000 DC EV charger è 400,000 AC EV charger dopu chì hè cumpletu è ghjunghje à a produzzione.

Inoltre, INJET investirà fondi di R&D è tecnulugia in u almacenamentu di energia elettrochimica per creà novi punti di crescita per a cumpagnia. Sicondu u pianu di u prugettu, u prughjettu di almacenamentu di energia elettrochimica sopra citatu hè previstu di ottene una capacità di produzzione annuale di cunvertitori d'energia di 60MW è sistemi di almacenamentu di energia 60MWh dopu a fine.

Avà, u cunvertitore di l'almacenamiento d'energia è i prudutti di u sistema di almacenamentu d'energia anu cumpletu a pruduzzione di prototipu è mandatu campioni à i clienti, chì sò stati largamente ricunnisciuti da i clienti.

17-Feb-2023