Bangkok, Tailanda- In un sviluppu significativu, dui abbundanti dipositi di litiu sò stati scuperti in a pruvincia di Phang Nga, Tailanda, cum'è annunziatu da u Vice Portavoce di l'Uffiziu di u Primu Ministru ghjovi, ora lucale. Queste scuperte anu u putenziale di esse utilizzate in a produzzione di batterie di energia per i veiculi elettrici.
Citendu i dati di u Ministeru di l'Industria è a Minera di Tailanda, u portavoce hà revelatu chì e riserve di lithium truvate in Phang Nga superanu 14,8 milioni di tunnellate, cù a maiuranza cuncentrata in a regione miridiunali di a pruvincia. Questa scuperta pone a Tailanda cum'è u terzu più grande detentore di riserve di litiu in u mondu, dopu solu a Bolivia è l'Argentina.
Sicondu i dati furniti da u Dipartimentu di l'Industria è a Minera in Tailanda, unu di i siti di esplorazione in Phang Nga, chjamatu "Ruangkiat", hà digià riserve di litiu di 14,8 milioni di tunnellate, cù un gradu mediu di ossidu di litiu di 0,45%. Un altru situ, chjamatu "Bang E-thum", hè attualmente in stima di e so riserve di litiu.
In cunfrontu, un rapportu di l'Indagine Geologica di i Stati Uniti (USGS) in ghjennaghju di u 2023 hà indicatu chì e riserve di litiu pruvati glubale sò circa 98 milioni di tunnellate. Trà i principali nazioni produttrici di litiu, a Bolivia hà riportatu riserve di 21 milioni di tunnellate, l'Argentina 20 milioni di tunnellate, u Cile 11 milioni di tunnellate è l'Australia 7,9 milioni di tunnellate.
L'esperti geologichi in Tailanda anu cunfirmatu chì u cuntenutu di litiu in i dui dipositi in Phang Nga supera quellu di parechji dipositi maiò in u mondu. Alongkot Fanka, un geologu di l'Università Chulalongkorn, hà dichjaratu chì u cuntenutu mediu di litiu in i dipositi di litiu miridiunali hè di circa 0,4%, facendu dui di e riserve più ricche in u mondu.
Hè da nutà chì i dipositi di lithium in Phang Nga sò principalmente di pegmatite è granitu. Fanka spiegò chì u granitu hè cumuni in u sudu di a Tailanda, è i dipositi di litiu sò assuciati cù e mine di stagnu di a regione. E risorse minerali di Tailanda includenu principalmente stagno, potassa, lignite è shale oliu.
Prima, i funzionari di u Ministeru di l'Industria è a Minera in Tailanda, cumpresu Aditad Vasinonta, anu dettu chì i permessi di esplorazione per u litiu sò stati cuncessi à trè lochi in Phang Nga. Vasinonta hà aghjustatu chì una volta chì a miniera di Ruangkiat ottenga un permessu di estrazione, puderia potenzalmentu alimentà un milione di veiculi elettrici equipati di batterie di 50 kWh.
Per a Tailanda, pussede dipositi di litiu viable hè cruciale postu chì u paese si stabilisce rapidamente cum'è un centru per a produzzione di veiculi elettrici, cù u scopu di custruisce una catena di supply complete per rinfurzà u so appellu à l'investitori di l'automobile. U guvernu sustene attivamente a crescita di l'industria di i veiculi elettrici, dendu un sussidiu di 150.000 baht tailandesi (circa 30.600 yuan cinese) per veiculu elettricu in 2023. In cunseguenza, u mercatu di i veiculi elettrici in u paese hà sperimentatu una crescita splusiva, cù un annu dopu. -aumentu annu di 684%. Tuttavia, cù a suvvenzione ridotta à 100 000 baht tailandesi (circa 20 400 yuan cinese) in 2024, a tendenza pò vede una ligera calata.
In 2023, i marchi chinesi dominavanu u mercatu di i veiculi elettrici puri in Tailanda, cù una quota di mercatu chì varieghja da 70% à 80%. I primi quattru venditi di veiculi elettrici per l'annu eranu tutti i marchi chinesi, assicurendu ottu di i primi deci pusizioni. Hè previstu chì più marche di veiculi elettrici chinesi entreranu in u mercatu tailandese in 2024.