A fine d'aprile, l'IEA hà stabilitu u rapportu di Global EV Outlook 2021, hà rivisatu u mercatu mundiale di i veiculi elettrici, è hà preditu a tendenza di u mercatu in 2030.
In questu rapportu, e parolle più ligati à a Cina sò "dominate", "Lead", "più grande" è "più".
Per esempiu:
Cina hà u più grande numaru di veiculi elettrici in u mondu;
Cina hà u più grande numaru di mudelli di vittura elettrica;
Cina domina u mercatu glubale per l'autobus elettrici è i camioni pisanti;
Cina hè u più grande mercatu per i veiculi commerciali ligeri elettrici;
Cina conta per più di 70 per centu di a pruduzzione mundiale di batterie d'energia;
Cina guida u mondu in l'infrastruttura di carica rapida è lenta per i veiculi elettrici.
U sicondu mercatu più grande hè l'Europa, à u mumentu, ancu s'ellu ci hè sempre una grande distanza trà u numeru di veiculi elettrici in Europa è in Cina, in u 2020, l'Europa hà digià superatu a Cina per a prima volta è diventa a più grande regione di cunsumu di veiculi elettrici in u mondu.
U rapportu di l'IEA prevede chì da u 2030, puderia esse 145 milioni di veiculi elettrici nantu à a strada in u mondu. A Cina è l'Europa continuanu à esse i principali mercati mundiali per i veiculi elettrici.
A Cina hà a più grande quantità, ma l'Europa vince in 2020.
Sicondu l'IEA, ci saranu più di 10 milioni di veiculi elettrici in u mondu à a fine di u 2020. Di questi, 4,5 milioni sò in Cina, 3,2 milioni in Europa è 1,7 milioni in i Stati Uniti, cù u restu sò spargugliati in altri paesi è regioni.
Per anni, a Cina resta u più grande mercatu mundiale per i veiculi elettrici finu à u 2020, quandu hè stata superata per a prima volta da l'Europa. In u 2021, 1,4 milioni di novi veiculi elettrici sò stati registrati in Europa, chì rapprisentanu quasi a mità di e vendite di veiculi elettrici globali. A parte di l'Europa di e nuove registrazioni di vitture elettriche quellu annu hà righjuntu u 10%, assai più altu ch'è qualsiasi altru paese o regione.
Previsione
In u 2030, 145 milioni o 230 milioni ?
U mercatu globale di i veiculi elettrici prevede di cuntinuà à cresce rapidamente da u 2020, secondu l'IEA.
I dati sò da IEA
U rapportu IEA hè divisu in dui scenarii: unu hè basatu annantu à i piani di sviluppu EV esistenti di i guverni; L'altru scenariu hè di custruisce nantu à i piani esistenti è implementà misure di riduzzione di carbonu più strette.
In u primu scenariu, l'IEA predice chì da u 2030 ci saranu 145 milioni di veiculi elettrici nantu à a strada in u mondu, cù una crescita annuale media di 30%. In u sicondu scenariu, 230 milioni di veiculi elettrici puderanu esse in strada in u mondu per u 2030, chì rapprisentanu u 12% di u mercatu.
U rapportu di l'IEA nota chì a Cina è l'Europa restanu i mercati di guida più impurtanti per scuntrà u mira 2030.
If you want to know more details, kindly please contact us for full report:sales@wyevcharger.com.