In una crescita rivoluzionaria per u mercatu di i veiculi elettrici (EV), e vendite glubale sò cresciute à altezze senza precedente, alimentate da avanzamenti notevoli in a tecnulugia di a batteria è l'efficienza di fabricazione. Sicondu i dati furniti da Rho Motion, ghjennaghju hà assistitu à una tappa monumentale postu chì più di 1 milione di veiculi elettrici sò stati venduti in u mondu sanu, marchendu un incredibile aumentu di 69 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.
L'aumentu di e vendite hè particularmente notevule in e regioni chjave. In l'UE, l'EFTA è u Regnu Unitu, e vendite anu aumentatu29 per centuannu à annu, mentre chì i Stati Uniti è u Canada anu vistu un notevole41 per centucresce. In ogni casu, a crescita più stupente hè stata osservata in Cina, induve e vendite guasiradduppiatu, chì indicanu un cambiamentu significativu versu a mobilità elettrica.
Malgradu a preoccupazione per i sussidi ridotti in certe regioni, l'implacabile traiettoria ascendente di a vendita di veiculi elettrici persiste, cù paesi cum'è Germania è Francia chì anu sperimentatu aumenti sustinibili annu à annu. Questa crescita hè principalmente attribuita à i costi in diminuzione assuciati à a fabricazione di veiculi elettrici, in particulare e batterie chì li alimentanu.
Simultaneamente, u paisaghju mundiale di i veiculi elettrichi assiste à una battaglia feroce in u regnu diprezzu di batterie. Attori principali in l'industria di fabricazione di batterie, cum'èCATLèBYD, puntanu i sforzi per riduce i costi è rinfurzà a cumpetitività. I rapporti da CnEVPost indicanu chì questi sforzi anu datu risultati notevuli, cù i costi di a batteria scendendu à i minimi record.
In solu un annu, u costu di e batterie hè più di a mità, sfidendu e previsioni precedenti da i previsioni di l'industria. In u ferraghju di u 2023, u costu era di 110 euro per kilowatt-ora (kWh), mentre chì da u ferraghju 2024, era cascatu à solu 51 euro. E previsioni suggerenu chì sta tendenza discendente hè destinata à cuntinuà, cù e proiezioni chì indicanu chì i costi puderanu calà à 40 euro per kWh in un futuru vicinu.
(Caricatore AC EV Serie Vision da Injet New Energy)
"Questu hè un cambiamentu monumentale in u paisaghju di i veiculi elettrici", anu rimarcatu l'esperti di l'industria. "Solu trè anni fà, ottene un costu di $ 40 / kWh per e batterie LFP hè stata cunsiderata aspirazione per u 2030 o ancu u 2040. Eppuru, notevolmente, hè pronta à diventà una realità cum'è 2024 ".
A cunvergenza di vendite glubale record è i prezzi di e batterie in caduta sottumettenu un mumentu trasformativu per l'industria di i veiculi elettrici. Siccomu a tecnulugia cuntinueghja à evoluzione è i costi scendenu, l'impulsu versu l'adopzione generalizata di i veiculi elettrici pare solu à accelerà, prumettendu un futuru più pulitu è sustenibile per u trasportu à scala glubale.