U 36e Simposiu è Esposizione di Vehicle Elettricu hè accadutu à u SAFE Credit Union Convention Center in Sacramento, California, USA, à partesi di ghjugnu 11. Stu avvenimentu hà riunitu più di 400 cumpagnie è 2,000 visitatori prufessiunali, creendu una piattaforma per i capi di l'industria, i pulitici, i ricercatori. , è i dilettanti di i veiculi elettrici (EV) per unisce. L'obiettivu era di spiegà è prumove l'ultimi avanzamenti in i veiculi elettrici è a mobilità sustinibule.
Unu di i punti culminanti di l'avvenimentu era a participazione di INJET, una sucietà chì presentava i so prudutti d'avanguardia. Anu svelatu l'ultima versione americana di u caricatore AC EV, inseme cù l'AC Charger Box integrata, è altre offerte ligate. A prisenza di INJET hà aghjuntu à l'impurtanza di u Simposiu è l'Esposizione di Veiculi Elettrichi, chì hè tenutu dapoi u 1969 è hè diventatu una cunferenza è una mostra influente in u mondu in u campu di a tecnulugia di i veiculi d'energia nova è l'accademia.
INJET hà presentatu a so serie Vision,Serie Nexus, è incrustatu AC Charger Box à i visitori prufessiunali à l'avvenimentu. A serie Vision, un pruduttu chjave per a presenza futura di INJET in u mercatu di l'America di u Nordu, hà u scopu di furnisce soluzioni di carica efficienti, convenienti è sicure. Questi dispositi di carica offrenu una gamma di opzioni di putenza di output da 11.5kW à 19.2kW. Dotati di una schermu tattile di 4,3 inch, supportanu Bluetooth, app mobile è carta RFID per a gestione di carica. Inoltre, i dispositi permettenu a cumunicazione di a rete attraversu u portu LAN, Wi-Fi, o un modulu 4G opzionale, chì permette l'operazione è a gestione cummerciale. U disignu compactu di u dispusitivu permette un muntamentu à u muru o un muntamentu di colonna opzionale, risponde à e diverse esigenze di installazione.
Un altru pruduttu notevule presentatu da INJET era u Charger Box, un caricatore AC EV integratu cuncepitu per offre flessibilità è discrezione in i lochi publichi. A so forma chjuca è quadrata li permette di esse ammucciatu in diverse strutture cum'è billboards, luci di strada, è vending machines. Questa funzione riduce assai u spaziu occupatu, chì permette una integrazione perfetta in diversi scenarii d'usu. In u risultatu, a ghjente pò gode di l'esperienze di carica cunvene in diversi lochi.
Durante u Symposium & Exposition di Vehicle Elettricu, INJET ùn solu hà presentatu a so ultima tecnulugia è i prudutti di pile di carica à l'audienza, ma hà ancu impegnatu in discussioni estensive cù visitatori prufessiunali, esperti di l'industria è studiosi di u mondu. A participazione di INJET riflette u so impegnu à spiegà u futuru mercatu di caricatori è e tendenze di a tecnulugia, facendu cuntributi preziosi à u sviluppu di a nova industria di i veiculi energetichi è a prutezzione di l'ambiente globale.