In un passu audace versu un futuru più verde è più efficiente, Injet New Energy hà lanciatu a so ultima innovazione -a stazione di ricarica DC serie Ampax.Stu pruduttu rivoluzionariu hè prontu à ridefinisce u paisaghju di a carica di i veiculi elettrici (EV), marchendu un saltu monumentale in a tecnulugia di trasportu sustinibili.
A Serie Ampax vanta una vasta gamma di funzioni di punta chì a distingue cum'è una soluzione innovativa per a ricarica EV. In u so core si trova a Tecnulugia di Ricarica DC Integrata INJET, chì incorpora l'esclusivaController di putenza programmabile INJET. Questa tecnulugia rivoluzionaria assicura una precisione puntuale in u cuntrollu di l'energia, chì offre una sperienza di carica ottima per ogni pruprietariu di EV. L'innuvazione ùn si ferma micca quì - stu sistema simplifica u prucessu di assemblea, aumentendu significativamente l'efficienza di a produzzione.
A facilità d'usu di a stazione hè exemplificata da u soSmart HMI, cù un touchscreen LCD di 10 pollici à altu cuntrastu. A sicurezza hè una preoccupazione di primura, è a Serie Ampax l'indirizza cunmultiple meccanismi di prutezzione di difetti, dendu à l'utilizatori una sperienza di carica sicura è affidabile.
Certamente, eccu una descrizzione unita di e differenze trà a STAZIONE DI RICARICA DC INJET INTEGRATA è a STAZIONE DI CARICA TRADITIONAL DC:
A STAZIONE DI RICARICA DC INJET INTEGRATA difiere da a STAZIONE DI CARICA TRADIZIONALE DC in parechji aspetti chjave.
A suluzione di INJET presenta un unicuController di putenza programmabile, offertu esclusivamente da INJET. Stu controller permette una gestione precisa è persunalizabile di l'energia durante u prucessu di carica. Include ancu unInterfaccia uomo-macchina intelligente integrata (HMI), chì offre una interfaccia user-friendly è interattiva per facilità di operazione è monitorizazione.
Inoltre, a stazione INJET integra u modulu di carica direttamente in u so disignu, simplificà cusì tuttu u sistema. Facendu l'equipaggiu di carica più faciule da mantene in menu tempu. Include ancu un armadiu protettivu per prutege i cumpunenti interni è furnisce a sicurità. Inoltre, stazioni INJET furnisce i cavi è i tappi necessarii per a cunnessione diretta à i veiculi elettrici.
In cuntrastu, a STAZIONE DI CARICA TRADIZIONALE DC hè dotata di una gamma di cumpunenti. Questi includenu un misuratore di watt-ora DC per misurà u cunsumu d'energia, un trasmettitore di rilevazione di tensione per monitorà i livelli di tensione, è un detector d'insulazione per assicurà a sicurezza. Utiliza ancu un Controller di Pile di Carica per regulà è cuntrullà u prucessu di carica.
Incorpora un modulu di alimentazione di commutazione 24V / 12V AC / DC. Inoltre, include diversi cumpunenti protettivi cum'è interruttori di circuiti in miniatura (MCB), relè è dispositivi di prutezzione di surge (SPD) per salvaguardà i difetti elettrici è i surge. A stazione TRADITIONAL include ancu un Interruttore di Circuitu di Casu Molded (MCCB), un contactor AC è un contactor di vacuum DC per a prutezzione è u cuntrollu elettricu.
In particulare, a STAZIONE DI CARICA TRADIZIONALE DC presenta un numeru significativu di blocchi terminali è fili, chì indicanu un sistema di cablaggio più cumplessu è intricatu.
In riassuntu, a STAZIONE DI CARICA INJET INTEGRATA DC offre un approcciu simplificatu, programabile è amichevule cù cumpunenti integrati.
A cunnessione hè un altru forte di sta stazione di ricarica, dotata di unInterfaccia Ethernet RJ-45opzione di rete è opzionaleModulu 4G. Attualmente hè conforme à uProtocolu OCPP 1.6Jè hà piani per un aghjurnamentu àOCPP 2.0.1 in 2024.
L'utilizatori apprezzeranu a versatilità in l'opzioni di cuntrollu, chì varieghja da aAPP user-friendlyàAutentificazione RFIDè anfunzione di arrestu d'emergenza. A durabilità hè un datu, cù aClassificazione di u tipu 3R/IP54, assicurendu a resistenza ancu à e cundizioni più duru, cumprese l'impermeabilizazione è a resistenza di corrosione.
A stazione di ricarica DC di a serie Ampax viaghja più in più cù u so disignu, separà u modulu di carica da u sistema di cuntrollu per assicurà un rendimentu stabile è sicuru. Multiple outputs di moduli permettenu cunfigurazioni flessibili è mantenimentu simplice.
L'efficienza hè ridefinita per mezu di un modulu di putenza constante è tecnulugia di allocazione di energia intelligente, assicurendu i tempi di carica più veloci pussibule. In più, usistemaoffre a capacità peraghjurnamenti remoti, chì guarantisci chì a vostra stazione di ricarica resta aghjurnata cù a tecnulugia in evoluzione.
Injet New Energy hà pigliatu u cuntrollu in e so mani sviluppendu un sistema di cuntrollu robustu, prumettendu prestazioni ottimali è affidabilità. A Serie Ampax hè cuncepita cun scalabilità in mente, cun un disignu di armadiu split modulare è espansibile per a crescita futura.
Adupratu per risponde à e richieste diapplicazioni cummerciale, a Serie Ampax brilla in scenarii di alta dumanda. A cumpatibilità universale hè assicurata cù 1 o 2 pistole di carica è ungamma di putenza di output da 60kW à 240kW (aghjurnà à 320KW), sustegnuPrese di carica SAE J1772/CCS Type 1 o CCS Type 2.
L'efficienza hè chjave in questa stazione di carica, capace dicarica a maiò parte di i EVs à u 80% di u so chilometru in solu 30 minuti, minimizendu i tempi di attesa di l'utilizatori. Hè cuncepitu per prosperàtemperature estreme, vantandu aintervallu di almacenamentu da -40 ℃ à 75 ℃è anintervallu di funziunamentu da -30 ℃ à 50 ℃.
E funzioni di prutezzione cumpleta includenu salvaguardi contruover-voltage, over-load, over-temperature, under-voltage, short-circuits, questione di terra, surges, è una funzione di arrestu emergenza.
Cù aClasse di prutezzione di u tipu 3R / IP54, a Serie Ampax hè custruita per sopportà a prova di u tempu mentre furnisce prestazioni senza paragone in ambienti diversi.
Preparate per un cambiamentu di paradigma in a tecnulugia di ricarica EV cù a stazione di ricarica DC Serie Ampax. Più veloce, più sicura è più efficiente chè mai, sta innuvazione prumette di rimodulà cumu caricamu i nostri veiculi elettrici. State attenti per più aghjurnamenti nantu à stu sviluppu rivoluzionariu!