Injet New Energy piglia a scena centrale in FUTURE MOBILITY ASIA 2024 in Bangkok

Da u 15 à u 17 di maghju di u 2024, u prestigiosuFUTURE MOBILITY ASIA 2024 (FMA 2024)hè stata tenuta à u Centru Naziunale di Cunvenzione Queen Sirikit in Bangkok, Tailanda. Injet New Energy, un pioniere in u novu settore di l'energia, hà marcatu a so prisenza cù un impressiunanti "Tour di l'Asia Sud-Orientale", chì presenta una gamma diversa di i so prudutti novi energetichi di punta.

FMA 2024, ricunnisciutu cum'è u primu avvenimentu annuale per a trasfurmazioni di l'energia in a regione, ghjunghje à un puntu cruciale per u mercatu di i veiculi elettrici in rapida crescita in Asia. L'avvenimentu serve cum'è una piattaforma di opportunità ineguagliata, cuncentrandu largamente nantu à a futura trajectoria di u trasportu di l'energia pulita è l'innuvazione in tutta l'Asia.

A nostra squadra in u FUTURE MOBILITY ASIA 2024 (FMA 2024)

A Tailanda hè in prima linea di una transizione energetica significativa. Sicondu u Pianu di Efficienza Energetica 2015-2029 (EEP 2015), l'Autorità per l'Energia tailandese prevede di avè 1,2 milioni di veiculi elettrici in strada per u 2036, supportati da 690 stazioni di ricarica. U Fondu di Promozione di a Conservazione di l'Energia prumove u sviluppu di sistemi di almacenamentu di energia. L'iniziativi di u guvernu sustenenu ancu u sviluppu di l'infrastruttura, a carica intelligente è i sistemi di veiculi cunnessi. U Ministru di l'Energia, Ananda Pong, hà evidenziatu chì u Ministeru di l'Energia hà sviluppatu pulitiche per avanzà l'industria di i veiculi elettrici, travagliendu strettamente cù altri corpi governativi. L'obiettivu di supportu iniziale sottu EEP 2015 hà da scopu di furnisce l'electricità sufficiente per a flotta domestica di 1,2 milioni di veiculi elettrici da 2036. In i prossimi 25 anni, l'energia solare hè stata di guidà a trasfurmazioni di u settore energeticu di Tailanda cù 22,8 GW di nova capacità, aumentendu a quota. di a putenza fotovoltaica da 5% à 29% di a capacità installata tutale. Per u 2040, a proporzione di l'energia rinnuvevule hè prevista per aumentà da u 21% à u 55%, cù a dumanda totale di l'electricità prevista per ghjunghje à 266 TWh, guidata da una crescita annuale composta (CAGR) di 1,6%.

FUTURE MOBILITY ASIA 2024 (FMA 2024)

Injet New Energy, un capu in a nova industria energetica di a Cina, hà mostratu a so gamma eccezziunale di prudutti durante a mostra. A linea includeva u chic è convenientuInjet Mini, versatile è efficienteInjet Swift, è l'altu rendimentInjet Ampax, tutti pensati per guidà e novi tendenze di u mercatu di l'energia in Asia.

In tuttu l'avvenimentu, numerosi novi fabricatori di infrastrutture di ricarica di energia è entusiasti di u mondu anu visitatu u nostru stand. S'impegnanu cù a nostra squadra di vendita esperta, è i nostri prudutti anu ricevutu grandi elogi. In particulare, u nostru pruduttu di punta di stazione di ricarica DC, a serie Ampax, si distingue cù u so modulu di putenza integratu è e capacità di carica rapida chì varieghja da 60-240 kW, facendu ideale per l'usu cummerciale. A serie Ampax hè perfetta per centri commerciali, parcheggi, stazioni di benzina, flotte è infrastrutture autostradali.

Unisciti à noi per guidà a nova rivoluzione energetica è purtendu una nova vitalità à u novu mercatu energeticu di Tailanda!

20-Maghju-2024