Injet New Energy hà un forte impattu à a fiera uzbeka cù l'innovazioni verdi

Cum'è l'interessu glubale in u sviluppu sustenibile è u trasportu ecologicu cresce, l'industria di i veiculi elettrici (EV) hè in boom. In stu paisaghju dinamicu, Injet New Energy, un capu in soluzioni avanzate di carica, face passi significativi in ​​i mercati internaziunali. Ricertamenti, in una fiera cummerciale prominente in Uzbekistan, a cumpagnia hà dimustratu a so tecnulugia di punta è u forte impegnu à u sviluppu verde.

U mercatu EV di l'Uzbekistan si sviluppa rapidamente. In u 2023, e vendite di veiculi elettrici di passageri anu aumentatu di 4,3 volte, ghjunghjendu à 25,700 unità è rapprisentanu u 5,7% di u mercatu di i veiculi d'energia nova. Stu tassu di crescita impressionante hè quattru volte più altu ch'è quellu di a Russia, mette in risaltu u putenziale di l'Uzbekistan cum'è un attore chjave in u mercatu globale di EV. L'infrastruttura di carica attuale di u paese hè cumposta principalmente di stazioni di ricarica publica, chì sò essenziali per sustene u crescente numeru di EV in strada. À a fine di u 2024, l'Uzbekistan pensa à avè 2,500 stazioni di ricarica, cù più di a mità esse publicu.

Expo 3 di ricarica di i veiculi d'energia di l'Asia Centrale

À a fiera cummerciale,Inject New Energy presenta i so prudutti di punta:Injet Hub, Injet Swift, èInjet Mini. Questi prudutti sò cunnisciuti per e so funzioni avanzate è u so cuncepimentu amichevule, chì dimustranu cumu soluzioni di carica innovative ponu migliurà l'esperienza EV. L'Injet Hub offre funzionalità versatili per a comodità di l'utilizatori, l'Injet Swift furnisce capacità di carica rapida per un serviziu rapidu è efficiente, è l'Injet Cube, cù u so design compactu, hè ideale per l'ambienti urbani. I visitatori anu elogiatu u rendiment di i prudutti è u so putenziale per migliurà significativamente l'infrastruttura EV locale.

Injet New Energy prumove attivamente a crescita in u settore di l'energia nova di l'Asia Centrale attraversu a cullaburazione è l'innuvazione. A participazione di a cumpagnia à a fiera mette in risaltu u so impegnu à u sviluppu sustenibile è a so prontezza à forge partenarii internaziunali forti. Prughjendu i principii verdi è sparte l'avanzamenti tecnologichi, Injet New Energy hà u scopu di guidà a transizione globale versu soluzioni energetiche sustinibili.

Expo di ricarica di i veiculi di l'energia nova in l'Asia Centrale

Questa impresa in l'Asia Centrale rapprisenta più di una espansione cummerciale per Injet New Energy; hè un passu vitale in a missione di a cumpagnia di prumove e pratiche sustinibili. A cumpagnia hè ansiosa di partenariatu cù attori lucali, agenzie di guvernu è capi di l'industria per creà un futuru sustenibile inseme. Questa iniziativa strategica hè prevista per apre a strada per novi investimenti, innovazioni è crescita in u novu settore energeticu di l'Asia Centrale.

In vista di u futuru, Injet New Energy hè pronta à ghjucà un rolu cruciale in furmà un futuru più verde per l'Asia Centrale è oltre. Sfruttendu a so cumpetenza tecnologica è l'impegnu à a sustenibilità, Injet New Energy aspira à cuntribuisce à un mondu più pulitu è ​​più verde. Questa visione si allinea cù i sforzi glubale per cumbatte u cambiamentu climaticu è prumove a rispunsabilità ambientale, positionendu Injet New Energy cum'è un attore pivotale in u muvimentu mundiale versu a sustenibilità.

21-Maghju-2024