2020 hè un annu indimenticabile, ogni persona in Cina, ogni persona in u mondu sanu, ùn si scurderà micca questu annu speciale. Quandu eramu felici di vultà in casa è di riunite cù i nostri membri di a famiglia, chì ùn si sò micca vistu per un annu sanu. Questu Covid-19 scoppiò, è hà passatu tuttu u cuntatu inseme cù queste persone nurmale, chì sò in strada di casa. Ùn hè micca calda casa per accoglielli, hè l'isulamentu è l'uspidale. COVID-19 hà rottu a pace è a felicità di sta festa di primavera.
Da a data di u 23 di ghjennaghju di u 2020, a cità di Wuhan hà cuminciatu à avè un cuntrollu per tutta a cità, hà dumandatu à tutti i citadini di stà in casa, di portà una maschera è di lavà e mani spessu. Da u 29 di ghjennaghjuth, 2020, tuttu u paese hà cuminciatu à avè un cuntrollu. È tutti i treni, l'autobus di cità è l'altri trasporti publichi sò stati fermati. Tutte e persone eranu tenute à stà in casa, eccettu i medichi, i servizii di a cumunità è i pulizzeri, chì travagliavanu per noi cù u risicu di a vita.
Di fronte à a situazione severa di COVID - 19, Injet Electrical cumpiendu attivamente a rispunsabilità suciale, decisa da u cunsigliu di amministrazione, u 4 di ferraghju 2020, a cumpagnia hà donatu 1 milione di RMB à u Cumitatu di Sviluppu è Gestione di a Città di Deyang per aiutà à luttà contra u COVID-19. .
Tutte e persone da Injet electric vulianu fà un pocu cuntribuzione à a sucetà, è aiutà l'altri in tuttu u tempu. Ma sapemu, eccettu a donazione, ùn pudemu fà nunda, ma dumandà à i nostri impiegati di stà in casa, di portà maschere, di lavà e mani è di cura di e so famiglie. Injet electric è Weiyu electric pruvò u nostru megliu per assicurà a stabilità di a cumpagnia è micca per riduce u persunale in a situazione severa è guarantiscenu u benessere è i diritti di ogni impiegati.
À u listessu tempu, a cumpagnia rende un grande tributu à i travagliadori medichi chì luttano contr'à l'epidemie.