A 134a Fiera di Importazione è Esporta in Cina, cunnisciuta cum'è "Fiera di Canton", hà iniziatu u 15 d'ottobre di u 2023 in Guangzhou, captivando espositori è cumpratori di u mondu sanu. Questa edizione di a Fiera di Canton hà battutu tutti i record precedenti, vantandu una vasta area di esibizione totale di 1,55 milioni di metri quadrati, cun 74 000 stands è 28 533 cumpagnie di mostra.
Unu di i punti salienti hè l'esibizione di l'importazione, cù espositori 650 da 43 paesi è regioni. In particulare, u 60% di questi espositori venenu da i paesi chì participanu à u "Cintura è Strada” iniziativa, riaffirmendu a portata glubale è l'appellu di a Fiera di Cantone. U primu ghjornu di l'avvenimentu, più di 50,000 cumpratori d'oltremare da 201 paesi è regioni anu graziatu a cunferenza, marchendu un aumentu sustanziale cumparatu cù l'edizioni precedenti, cun un aumentu significativu di i compratori da i paesi "Belt and Road".
A Fiera di Canton cuntinueghja à evoluzione per risponde à e dumande è e tendenze di u mercatu. In l'edizione precedente, una zona di mostra "Nova energia è veiculi cunnessi intelligenti" hè stata presentata, è questu annu, hè stata elevata à un"Nuvelli Veiculi Energetici è Mobilità Intelligente"zona di mostra. Inoltre, i cabine di marca per l'imprese "trè cose novi" sò state create, chì furnisce eccellenti opportunità di cummerciale. Diversi "categorie di stella" anu suscitatu l'interessu di i cumpratori domestici è stranieri, cù una varietà diversa di veiculi d'energia nova, cumpresi scooters, vitture, autobus, veiculi commerciali, pile di carica, sistemi di almacenamentu d'energia, batterie di lithium, celle solari, radiatori, è più.
L'intera catena di l'industria di i veiculi di l'energia nova hè in mostra, chì presenta e so innovazioni è soluzioni à un publicu globale. Cù un enfasi nantu à i mudelli di putenza verdi è bassu di carbonu, i veiculi elettrichi rimpiazzanu progressivamente i veiculi tradiziunali di carburante, guidati da a volatilità aumentata di u prezzu di u petroliu è a pupularità crescente di u trasportu ecologicu.
À mezu à sta transizione, i "trè cose novi" - veiculi di passageri elettrici, batterie di lithium è cellule solari - sò pronti per a crescita di u mercatu, una tendenza chì si riflette chjaramente in l'aumentu di u 172% di a mostra in a nova zona di mostra di l'energia, cun più di 5,400 cumpagnie di cummerciu esteru chì mostranu i so ultimi prudutti è tecnulugia.
Un espositore notevole in questa Fiera di Canton hèInject New Energy, situatu à u stand 8.1E44 in l'Area A è 15.3F05 in l'Area C. Injet New Energy hà svelatu una gamma di novi prudutti di pile di carica è una soluzione cumpleta di carica unicu. A cumpagnia hè stata dedicata à prumove a custruzzione ecologica verde globale è furnisce l'equipaggiu di carica di alta qualità è soluzioni à l'utilizatori in u mondu sanu da 2016. Cù prudutti esportati in più di 80 paesi è regioni, Injet New Energy hè diventatu sinonimu di equipaghji è servizii di carica di alta qualità. .
À a Fiera di Canton di questu annu, Injet New Energy presenta una nova gamma di prudutti, cumprese u compactu "Cube"Seria pensata per a carica di casa cù u mottu "Taglia chjuca, grande energia". Inoltre, presentanu u "Visione", chì risponde à i standard americani per l'usu domesticu è cummerciale è vantanu certificazioni cum'èETL, FCC, è Energy Star.
I visitatori di diversi paesi anu affluitu à u stand di Injet New Energy, impegnendu cù u so staffu di vendita prufessiunale per scopre i so prudutti è soluzioni innovatori. Cume a Fiera di Canton cuntinueghja à evoluzione è espansione, serve cum'è un faro per a cullaburazione è u cummerciu mundiale, aprendu a strada per un futuru sustenibile è efficiente in energia.
Per più infurmazione nantu à Injet New Energy è i so prudutti, visitateu nostru situ ufficiali.
A 134a Fiera di Canton cuntinueghja à dimustrà u so impegnu à l'innuvazione, a sustenibilità ambientale è à favurizà i partenarii cummerciale glubale. Hè un avvenimentu chì ùn deve esse mancatu per i capi di l'industria è i dilettanti chì cercanu di stà davanti à a curva in u mondu di l'energia nova è u viaghju intelligente.