Expo 2024 di l'Electric & Hybrid Marine World: Injet New Energy accelerà u pianu Zero Emissions in Olanda

Da ghjugnu 18-20, Injet New Energy hà participatu à uL'Expo Maritime Elettrica è Hybrida 2024in l'Olanda. U stand di a cumpagnia, u numeru 7074, hè diventatu un centru d'attività è interessu, attinendu numerosi visitatori desiderosi di sapè nantu à e soluzioni complete di ricarica EV da Injet New Energy. A squadra di Injet New Energy hà impegnatu cun calore cù i participanti, furnisce introduzioni dettagliate à e caratteristiche innovative di i so prudutti. I visitatori, à u turnu, anu espresu elogi è ricunniscenza per a capacità di ricerca è sviluppu di Injet New Energy è e capacità tecnologiche.

Injet New Energy à l'Esposizione Mundiale Marittima Elettrica è Hybrida 2024

In questa fiera,Inject New Energyhà dimustratu u so assai acclamatoInjet Swifte InjetInjetSerie Sonic Caricatori di veiculi elettrici AC chì rispettanu i standard europei. Questi prudutti sò pensati per risponde à i bisogni di i duiresidenzialeècummercialeusa.

Caricatori di veiculi elettrici AC per l'usu domesticu:

  • Dotatu di RS485, RS485 pò esse interfacciatu cùCarica solarefunzione èBilanciamentu dinamicu di caricafunzione. A scelta perfetta per a vostra soluzione di ricarica EV in casa. A ricarica solare risparmia soldi nantu à a vostra fattura elettrica carchendu cù energia 100% verde generata da u sistema solare fotovoltaicu di a vostra casa. A funzione Dynamic Load Balancing elimina a necessità di cavi di cumunicazione supplementari, u caricatore hè capaci di aghjustà a carica di carica per priorità l'alimentazione elettrica domestica.

Caricatori di veiculi elettrici AC Per Usu Cummerciale:

  • Highlight Display, RFID Card, Smart APP, OCPP1.6J:Queste caratteristiche assicuranu chì i caricatori sò cumpletamente equipati per risponde à diverse esigenze di gestione cummerciale.

A squadra di Injet New Energy spiega i prudutti cù i visitori

Panoramica di u Mercatu Olandese di Veiculi Elettrichi:

U mondu assiste à una transizione rapida da i veiculi convenzionali di i motori di combustione interna à i veiculi elettrici di energia nova (EV) è i sistemi di almacenamentu di batterie. Per u 2040, i veiculi di l'energia novi è i sistemi di almacenamentu di batterie sò previsti per più di a mità di a vendita globale di vitture novi. L'Olanda hè in prima linea di stu cambiamentu è hè unu di i principali mercati per l'EV è u almacenamentu di a bateria. Dapoi u 2016, quandu l'Olanda hà cuminciatu à discutiri una pruibizione di i veiculi efficienti in carburante, a quota di u mercatu di l'EV è l'almacenamiento di a bateria hè cresciuta da 6% in 2018 à 25% in 2020. L'Olanda hà u scopu di ottene emissioni zero da tutti i novi vitture da 2030. .

In 2015, i dirigenti Olandesi accunsenu chì tutti l'autobus (circa 5 000) deve esse zero-emission da 2030. Amsterdam serve com'è mudellu per a transizione graduali à u trasportu publicu elettricu in i zoni urbani. L'aeroportu di Schiphol hà incorporatu una grande flotta di cabine Tesla in 2014 è avà opera 100% cabine elettriche. In 2018, l'operatore di autobus Connexxion hà acquistatu 200 autobus elettrici per a so flotta, facendu unu di i più grandi operatori di autobus elettrici in Europa.

A participazione di Injet New Energy à l'Expo 2024 di l'Electric & Hybrid Marine World Expo ùn hà micca solu mostratu e so soluzioni avanzate di carica, ma hà ancu evidenziatu u so impegnu à sustene u cambiamentu globale versu l'energia sustenibile. L'accolta pusitiva da i visitatori rinforza a pusizione di Injet cum'è un capu in l'industria di ricarica EV è a so dedizione à l'innuvazione è l'eccellenza.

Per più infurmazione

23-ghjugnu-2024