U prucessu di carica EV furnisce u putere da a rete elettrica à a batteria EV, ùn importa micca chì utilizate a carica AC in casa o a carica rapida DC in u centru cummerciale è l'autostrada. Hè furnisce u putere da a reta di putenza à a bateria per u almacenamentu. Perchè solu l'energia DC pò esse almacenata in a bateria, a putenza AC ùn pò esse furnita direttamente à a batteria, deve esse cunvertita in energia DC da u caricatore à bordu.
Parechje persone si preoccupanu chì a carica rapida di più alta putenza serà una sfida enormosa per a rete elettrica o a bassa rata di usu di u caricatore veloce DC. Ma cù a tecnulugia di sviluppu è più è più EV in strada, una carica più veloce seria una dumanda assai rigida.
U standard di carica pò esse divisu in 5 standard, chì sò CHAdeMO (Giappone), GB / T (China), CCS1 (US), CCS2 (EU) è Tesla. In questu, u protocolu di cumunicazione trà BMS è Charger ùn sò micca listessi, u CHAdeMO è GB / T sò aduttati u protocolu di commutazione CAN; i CCS1 è CCS2 sò aduttati protokolli di cumunicazione PLC. Dunque hè doloroso per l'utilizatore, chì u paese hà tutti i tipi di standard di carica EVs, chì ùn pò micca truvà e stazioni di carica DC standard adattate. In u mercatu, ABB hà cuncepitu i caricatori DC cumminendu dui standard di carica, chì risolve parte di u prublema.
In generale, a carica rapida DC ùn hè micca di carricà a bateria à pienu in uni pochi di minuti, ma di carricà a vittura cun una idea di guida in pocu tempu, chì avvicinà l'abitudine di guidà a vittura di benzina. À u listessu tempu, hà un requisitu più altu per a sicurità di a bateria.