Guangzhou, Cina - DaDa u 15 à u 19 ottobre,l'attesa 134a Fiera di Importazione è Esporta di Cina, largamente cunnisciuta cum'è Fiera di Canton, aprirà e so porte àa sala di mostra di a Fiera di Importazione è Esporta di Cinain Guangzhou. Sponsorizatu da u Ministeru di u Cummerciu è u Guvernu Populare di a Pruvincia di Guangdong è ospitatu da u Centru di u Cummerciu Esteru Chine, stu prestigiosu avvenimentu prumetti di esse una piattaforma per vitrine di prudutti rivoluzionarii è discussioni fruttuose. Unu di l'espositori prominenti in a fiera di questu annu hèInject New Energy, stabilitu per abbagliare i visitatoristand 8.1E44 in zona Aèstand 15.3F05 in zona C.
(L'esposizione Fiera di Canton 2023)
Inject New Energy, un attore chjave in u novu settore di l'energia, si prepara à intruduce una serie di soluzioni innovative di applicazioni di produttu adattate per risponde à e diverse esigenze di u mercatu. A so prisenza à a Fiera di Canton significa u so impegnu à guidà l'avanzamenti in a nova industria energetica.
A Fiera di Cantone di quist'annu hè struitu novu cù una espansione significativa. U spaziu di mostra hè cresciutu di 50.000 metri quatratu cumparatu cù l'edizione precedente, cun un totale di 55 spazii di mostra. I temi di a fiera sò stati amplificati, cumprendendu settori cum'è i veiculi d'energia novi, i viaghji intelligenti, i novi materiali è i prudutti chimichi. Inoltre, i participanti ponu aspittà à dui fori prufessiunali nantu à u cummerciu verde è a digitalizazione di u cummerciu, cinque fori di l'industria chì copre l'apparecchi elettronichi è l'equipaggiu medicale, è più di dece avvenimenti di promozione cummerciale "Trade Bridge".
A Fiera di Canton vanta una lista impressiunanti di espositori, cumprese più di 4,900 cumpagnie chì facenu u so debut in l'avvenimentu. Trà questi, circa 4,600 sò distinti cum'è "picculi giganti" è imprese naziunali high-tech. L'esibizioni in mostra sò state curate meticulosamente, cun più di 200 debutti di novi prudutti è un sorprendente 680,000 novi articuli. In particulare, circa 100.000 di sti esposizioni cadenu in uhigh-techèdi altu valore aghjuntucateguria, chì mostra l'ultime in a nova energia è l'automatizazione industriale.
(Sala di mostra di a Fiera di Importazione è Esporta in Cina)
Chu Shijia, direttore di u Centru di u Cummerciu Esteru Chine, hè ottimista annantu à a portata internaziunale di a fiera. "A ghjudicà da i numeri di preregistramentu", disse, "i cumpratori d'oltremare mostranu un entusiasmu tremendu, provenienti da una larga gamma di paesi è regioni. Prevemu un aumentu significativu di l'assistenza cumparatu à a 133a Fiera di Canton ". Da u 27 di settembre, i cumpratori di 215 paesi è regioni anu digià preregistratu - un impressionante 23,5% di crescita da l'edizione precedente. In particulare, più di 100 cumpagnie multinaziunali principali anu cunfirmatu a so participazione, prumettendu di rinfurzà a fiducia di l'industria, facilità novi relazioni cummerciale, assicurate ordini è espansione u mercatu internaziunale. Questu dimostra u rolu pivotale di a Fiera di Canton in u mantenimentu di un ecosistema stabile di u cummerciu esteru è a prumuzione di una struttura cummerciale ottima.
Inject New Energyestende un invitu caldu à i visitori naziunali è internaziunali à scopre e so cabine à a Fiera di Canton. Impegnate in discussioni insightful circa l'ultimi sviluppi in a nova industria energetica àstand 8.1E44 in zona Aèstand 15.3F05 in zona C. Ùn mancate micca l'uppurtunità di fà parte di questu avvenimentu straordinariu chì prumette innovazioni rivoluzionarie è opportunità di rete senza paragone. JOin noi da u 15 à u 19 d'ottobre in Guangzhou !