Chì avete bisognu di cunsiderà s'è vo vulete cumprà una vittura elettrica?
E seguenti dumande vi veneranu in mente.
E stazioni di ricarica pubbliche sò caru per aduprà?
Puderaghju stallà una stazione di carica da mè stessu?
Chì ghjè a struttura interna di stazioni di carica?
Hè sicuru d'utilizà?
Tutte e vitture elettriche utilizanu u listessu tipu di stazioni di ricarica?
A velocità di carica hè abbastanza?
Hè cunvene a carica?
Ci sò parechje stazioni di ricarica dispunibuli?
In fine, a quistione chjave si trova in upile di carica.
Per capisce questu, Jeremy hà ghjuntu à noi. Avemu invitatu à Jeremy, un ghjurnalista di ChengduPlus, à visità a fabbrica di post-produzione di carica di Injet New Energy per intervista è sperimentà u prucessu di assemblea di carica di prima manu.
Inject New Energy - una fabbrica di fabricazione chì hè capace di pruduce 400 000 AC charger (corrente alternante) è 12 000 DC charger (corrente diretta). Cosa significa 400.000 pile di carica? Chengdu hè una mega-città in u Sud-Ovest di a Cina cù una populazione residenziale di 20 milioni è 500 000 veiculi elettrici. Finu a ora, un totale di 134,000 pile di carica sò stati installati è messi in usu in Chengdu. Questu significa chì se a fabbrica produce à piena capacità, ponu in realtà pruduce e pile di carica in tutta a cità di Chengdu in solu 4 mesi!
Jeremy hà visitatu a nostra linea di produzzione di caricatore EV è hà sperimentatu u prucessu di assemblea di caricatore AC EV. Injet New Energy hà un settore assai standard di prucessi di assemblea. Prima intrutu in l'attellu senza polvera. U prucessu di assemblea hè divisu in sei tappe.
1.U primu passu, cuntrollemu a cunchiglia, applicà a cinta di sigillatura impermeable, è aghjunghje a targhetta.
2.A nostra seconda stazione, inspeccionemu u travagliu precedente, aghjunghjenu i nostri cablaggi è tavulini, è poi passanu à a prossima stazione.
3.U terzu passu, chì implica principalmente a stallazione di cavi di carica è l'installazione di u so sensoru di prutezzione di fuga, una volta chì i cavi sò cunnessi in modu sicuru.
4. A prossima stazione implica principarmenti di cunnette u cable di carica, pusizionindu u dispusitivu di prutezzione di fuga.
5.È l'ultima stazione, principarmenti per urganizà è situà i cables è attache u pannellu.
6.U passu finali hè l'auto-ispezione da u cuntrollu di qualità. Una volta ci hè u prublema, li metteremu in diverse sezioni in cunseguenza.
È dopu hè fattu. I nostri pali di carica sò sottumessi à diverse teste durante a fase di sviluppu, cum'è teste di alta è bassa temperatura, teste di resistenza à a pressione, è teste di spray sali. Tutti i prudutti di Injet New Energy anu passatu i standard di certificazione naziunale pertinenti, chì guarantisci a sicurezza è a qualità di i prudutti. CE hè un standard obligatoriu di l'Unione Europea, chì rapprisenta esigenze strette di sicurezza. Duvete avè a certificazione CE se vulete esportà e vostre merci in i paesi di l'UE. Certi paesi necessitanu ancu a certificazione RoHS è REACH. I nostri prudutti sò esportati à l'Europa è l'America di u Nordu, cum'è u Canada è i Stati Uniti. Per u Canada è i Stati Uniti, a certificazione UL hè necessaria per i prudutti per andà quì. Prima chì ogni pila di carica lasci a fabbrica, facemu invechjamentu è teste.
Attualmente, u rapportu di pile di carica à i veiculi elettrici in Cina hè di 6,8, mentre chì in Europa, u so 15 à 20. U sviluppu di l'infrastruttura di carica d'oltremare hè in ritardo di a crescita di i veiculi elettrici, chì indicanu un putenziale significativu di u mercatu. Pile di carica di fabbricazione cinese ùn sò micca solu per l'usu domesticu, ma ancu per l'esportazioni estensive. Sicondu i dati da Alibaba International, in u 2022, l'opportunità per a vendita d'oltremare di pile di carica di veiculi d'energia nova hè cresciuta rapidamente da 245%. In i prossimi 10 anni, a dumanda d'oltremare di pile di carica hè prevista per triplicate, cù una dimensione di u mercatu di 15,4 miliardi d'euros (circa 113,2 miliardi di RMB). È i cumpratori venenu principalmente da l'Europa è l'America.