Avvenimenti climatichi estremi anu recentemente evidenziatu e vulnerabilità di l'infrastruttura di carica di i veiculi elettrici (EV), lascendu parechji pruprietarii di EV bloccati senza accessu à e strutture di carica. In seguitu à l'eventi meteorologici estremi sempre più frequenti è severi, i pruprietarii di veiculi elettrici (EV) anu affruntatu sfide senza precedente postu chì a so dipendenza da i caricatori EV hè sottumessu à scrutiniu.
L'impattu di u clima estremu nantu à i caricatori EV hà espostu parechje vulnerabili:
- Tensione di a rete elettrica: durante l'onda di calore, a dumanda di l'electricità aumenta, postu chì i pruprietarii di EV è i cunsumatori regulari si basanu assai in i sistemi di climatizazione è di raffreddamentu. U sforzu aghjuntu à a rete elettrica pò purtà à interruzioni di energia o capacità di carica ridutta, affettendu e stazioni di ricarica EV chì dipendenu da u supply di a rete.
- Danni à a stazione di ricarica: Tempeste severi è inundazioni ponu causà danni fisichi à e stazioni di ricarica è l'infrastruttura circundante, rendendu inoperativi finu à a riparazione. In certi casi, danni estensivi ponu purtà à periodi più longu di downtime è accessibilità ridutta per l'utilizatori di EV.
- Overload di l'infrastruttura: In e regioni induve l'adopzione EV hè alta, e stazioni di ricarica puderanu sperimentà un sovraffollamentu durante l'eventi climatichi estremi. Quandu un gran numaru di pruprietarii di EV cunvergenu in punti di ricarica limitati, lunghi tempi di attesa è stazioni di carica congestionate diventanu inevitabbili.
- Riduzzione di u Rendimentu di a Batteria: L'esposizione prolungata à e temperature estreme, sia u friddu di u friddu o u calore, pò avè un impattu negativu in u rendiment è l'efficienza di e batterie EV. Questu, à u turnu, affetta u prucessu generale di carica è a gamma di guida.
Basatu annantu à a gravità di u prublema di u clima estremu annu per annu, più è più persone anu cuminciatu à pensà à cumu prutegge l'ambiente, riduce l'emissioni, è rallentà u prucessu di sviluppu di u clima estremu, nantu à a premessa di pudè accelerà u clima. prucessu di sviluppu di i veiculi elettrici è i so equipaghji di carica, per risolve i svantaghji attuali di a carica di i veiculi elettrici in tempu estremu.
Risorse Energetiche Distribuite: Risorse Energetiche Distribuite (DER) si riferiscenu à un inseme decentralizatu è diversu di tecnulugii è sistemi energetichi chì generanu, almacenanu è gestiscenu l'energia più vicinu à u puntu di cunsumu. Queste risorse sò spessu situate in o vicinu à i locali di l'utilizatori finali, cumprese proprietà residenziale, cummerciale è industriale. Incorporandu i DER in a rete elettrica, u mudellu tradiziunale di generazione d'energia centralizzata hè cumplementatu è rinfurzatu, offre numerosi benefici per i cunsumatori d'energia è per a reta stessa. E risorse energetiche distribuite, in particulare i pannelli solari, sò tipicamente basati in fonti d'energia rinnuvevuli cum'è a luce di u sole. Incuraghjendu a so adopzione, a parte di l'energia pulita è sustenibile in u mischju energeticu generale aumenta. Questu allinea cù i sforzi mundiali per riduce l'emissioni di gas di serra è cumbatte u cambiamentu climaticu. Implementazione di risorse energetiche distribuite, cum'èpannelli solari è sistemi di almacenamentu di energia, pò aiutà à allevà l'estresse nantu à a reta durante i periodi di punta di dumanda è mantene i servizii di carica durante l'interruzioni di energia. Stazioni di ricarica ombreggiate cù pannelli solari fotovoltaici.
Custruiti direttamente nantu à spazii EV, i pannelli solari fotovoltaici ponu sia generà elettricità per a carica di i veiculi, sia furnisce ombra è rinfrescante per i veiculi parcheggiati. Inoltre, i pannelli solari ponu ancu esse allargati per copre spazii di parcheggio convenzionali supplementari.
I benefizii includenu emissioni ridutte di gas di serra, costi operativi più bassi per i pruprietarii di stazioni, è a tensione ridutta nantu à a rete elettrica, soprattuttu se cumminata cù u almacenamentu di a bateria. Ghjucà più in l'analogia di l'arburu è u boscu, u designer Neville Mars deviate da u disignu tipicu di stazioni di carica cù u so settore di foglie PV chì si ramificanu da un troncu cintrali.29 A basa di ogni troncu ospita una presa di energia. Un esempiu di biomimicry, i pannelli solari in forma di foglia seguenu a strada di u sole è furnisce ombrezza à e vitture parcheggiate, sia EV sia cunvinziunali. Ancu s'ellu un mudellu hè statu prisentatu in u 2009, una versione à grande scala ùn hè ancu esse custruitu.
Gestione intelligente di carica è carica: Smart Charging and Load Management hè un approcciu avanzatu per a gestione di a carica di i veiculi elettrici (EV) chì sfrutta a tecnulugia, i dati è i sistemi di cumunicazione per ottimisà è equilibrà a dumanda di elettricità nantu à a rete. Stu metudu hà per scopu di distribuisce in modu efficiente a carica di carica, evità i sovraccarichi di rete durante i periodi di punta, è riduce u cunsumu energeticu generale, cuntribuendu à una rete elettrica più stabile è sustenibile. Utilizà tecnulugia di carica intelligente è sistemi di gestione di carica pò ottimisà i mudelli di carica è distribuisce i carichi di carica in modu più efficiente, prevenendu i sovraccarichi durante l'ora di punta. L'equilibriu di carica dinamica hè una funzione chì monitorizza i cambiamenti in l'usu di l'energia in un circuitu è attribuisce automaticamente a capacità dispunibule trà i carichi di casa o EV. Ajusta l'output di carica di i veiculi elettrici secondu u cambiamentu di a carica elettrica. Più vitture chì caricanu in un locu à u stessu tempu ponu creà picchi di carica elettrica costosi. A spartera di l'energia risolve u prublema di carica simultanea di più veiculi elettrici in un locu. Dunque, cum'è un primu passu, raggruppate questi punti di carica in un circuitu chjamatu DLM. Per prutezzione di a reta, pudete stabilisce un limitu di putenza per questu.
Siccomu u mondu cuntinueghja à affruntà e cunsequenze di u cambiamentu climaticu, furtificà l'infrastruttura di carica AC EV contr'à l'avvenimenti climatichi estremi diventa un compitu imperativu. I guverni, l'imprese di utilità è l'entità private anu da cullaburà per investisce in rete di carica resistenti è sustene a transizione à un futuru di trasportu più verde è sustenibile.