Soluzione di ricarica EV in diversi paesi

I veiculi elettrichi (EVs) diventanu rapidamente una alternativa populari à i veiculi tradiziunali di gasu per via di a so efficienza, di i costi operativi più bassi è di emissioni di carbonu più basse. Tuttavia, cum'è più persone compranu EV, a dumanda di stazioni di ricarica EV cuntinueghja à cresce. In questu articulu, esploreremu e soluzioni di ricarica di EV in diversi paesi, e so sfide, è e soluzioni aduprate per affruntà.

America di u Nordu
I Stati Uniti è u Canada sò stati in prima linea di l'industria EV, cù Tesla essendu u fabricatore EV più prominente. In i Stati Uniti, parechje cumpagnie sò emerse per furnisce soluzioni di ricarica EV, cumprese ChargePoint, Blink è Electrify America. Queste cumpagnie anu custruitu una rete di stazioni di ricarica rapida di Livellu 2 è DC in tuttu u paese, chì furnisce soluzioni di carica per i EVs persunali è cummerciale.

avasdv (1)

U Canada hà ancu investitu in l'infrastruttura EV, cù u guvernu federale chì furnisce finanziamentu per sustene l'installazione di stazioni di ricarica EV in tuttu u paese. U guvernu canadianu hà u scopu di avè u 100% di i novi veiculi di passageri venduti in u paese esse veiculi à emissioni zero da 2040. Per ghjunghje à questu scopu, u guvernu hà stabilitu u Programma di Infrastruttura di Vehicle Zero-Emission per sustene l'implementazione di l'infrastruttura di carica EV in publicu. posti, cumpresi parcheggi, posti di travagliu è edifici residenziali multi-unità.

Europa

avasdv (2)

L'Europa hè stata un capu in l'adopzione EV, cù a Norvegia essendu u paese cù u più altu percentuale di EV in strada. Sicondu l'Agenzia Internaziunale di l'Energia, l'Europa hà cuntatu più di u 40% di a vendita globale di EV in 2020, cù a Germania, a Francia è u Regnu Unitu chì guidanu a strada.

Per sustene a crescita di l'industria EV, l'Unione Europea (UE) hà stabilitu u Connecting Europe Facility (CEF), chì furnisce un finanziamentu per u sviluppu di l'infrastruttura di ricarica EV in tuttu u cuntinente. U CEF hà u scopu di sustene a implementazione di più di 150 000 punti di ricarica in tutta l'UE per u 2025.

In più di u CEF, parechje cumpagnie private sò emerse per furnisce soluzioni di carica di EV in tutta l'Europa. Per esempiu, Ionity, una joint venture trà BMW, Daimler, Ford è u Gruppu Volkswagen, hà u scopu di custruisce una reta di 400 stazioni di ricarica d'alta putenza in tutta l'Europa da 2022. Altre cumpagnie, cum'è Allego, EVBox è Fastned, anu. hà ancu investitu in l'infrastruttura di ricarica di EV in tuttu u cuntinente.

Asia-Pacificu

shutterstock_253565884

L'Asia-Pacificu hè una di e regioni in più rapida crescita per l'adopzione EV, cù a Cina chì hè u più grande mercatu EV di u mondu. In u 2020, a Cina hà cuntatu più di u 40% di e vendite globale di EV, cù parechji pruduttori cinesi di EV, cumprese BYD è NIO, chì emergenu cum'è attori principali in l'industria.

Per sustene a crescita di l'industria di l'EV, u guvernu cinese hà stabilitu u Pianu di Sviluppu di l'Industria di Veiculu di l'Energia Nova, chì hà da scopu di avè u 20% di tutte e vendite di vitture novi per 2025. Per ottene stu scopu, u guvernu hà investitu. assai in l'infrastruttura di ricarica EV, cù più di 800,000 stazioni di ricarica publica installate in tuttu u paese.

U Giappone è a Corea di u Sud anu ancu investitu in l'infrastruttura di ricarica di EV, cù i dui paesi chì anu u scopu di avè un percentinu significativu di vendite di vitture novi esse EVs da 2030. In Giappone, u guvernu hà stabilitu l'iniziativa EV Towns, chì furnisce finanziamentu à i guverni lucali per prumove l'installazione di stazioni di ricarica EV. In Corea di u Sudu, u guvernu hà stabilitu a Roadmap di Vehicle Elettricu, chì hà u scopu di avè 33,000 stazioni di ricarica EV installate in tuttu u paese per u 2022.

Sfide è Soluzioni

avasdv (2)

Malgradu a crescita di l'industria EV è l'investimentu in l'infrastruttura di ricarica di EV, ci sò parechje sfide. Una di e sfide più grande hè a mancanza di protokolli di carica standardizati, chì ponu rende difficiule per i pruprietarii di EV per truvà una stazione di carica cumpatibile. Per affruntà sta sfida, parechje urganisazioni, cumprese a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (IEC) è a Società di Ingegneri Automobilistici (SAE), anu sviluppatu standard internaziunali per a carica EV, cum'è i protokolli CCS (Combined Charging System) è CHAdeMO.

Un altru sfida hè u costu di l'infrastruttura di carica di l'EV, chì pò esse pruibitivamente caru per alcune cumpagnie è guverni. Per affruntà sta sfida, sò emerse parechje suluzioni, cumprese i partenariati publicu-privati ​​è l'usu di fonti d'energia rinnuvevuli per alimentà stazioni di ricarica EV. Per esempiu, alcune cumpagnie anu assuciatu cù i guverni per furnisce stazioni di carica EV in lochi publichi, cù u guvernu chì furnisce finanziamentu per a stallazione è u mantenimentu di e stazioni.

Inoltre, l'usu di fonti d'energia rinnuvevuli, cum'è l'energia solare è eolica, per alimentà e stazioni di ricarica EV hè diventatu sempri più populari. Questu ùn solu riduce l'impronta di carbone di a carica di l'EV, ma pò ancu riduce u costu di l'electricità per i pruprietarii di EV. In certi casi, stazioni di ricarica EV ponu ancu esse aduprate per almacenà l'eccessu di energia rinnuvevule, chì pò esse aduprata per alimentà a rete durante a dumanda di punta.

Cunclusioni

avasdv (1)

L'industria EV hè in rapida crescita, è a dumanda di soluzioni di ricarica EV cresce. I guverni, l'imprese private è l'individui investenu tutti in l'infrastruttura di carica EV per sustene a crescita di l'industria. Tuttavia, restanu parechje sfide, cumprese a mancanza di protokolli di carica standardizati è u costu di l'infrastruttura di carica EV. Per affruntà sti sfide, sò emerse suluzioni cum'è partenarii publicu-privati ​​è l'usu di e fonti d'energia rinnuvevuli.

Cum'è una sucietà chì ricerca, sviluppa, è pruduce caricatori EV, Sichuan Weiyu Electric Co., Ltd. pò ghjucà un rolu significativu in sustene a crescita di l'industria EV. Fornendu soluzioni di ricarica EV d'alta qualità, affidabili è rentabili, a cumpagnia pò aiutà à affruntà e sfide chì affruntà l'industria è cuntribuiscenu à a transizione à un sistema di trasportu più sustenibile.

28-Feb-2023