Rivuluzione Elettrica: Decodifica l'Ultima Politica Britannica di Suvvenzione di i Punti di Ricarica

U Regnu Unitu hà fattu un passu significativu versu l'accelerazione di l'adopzione generalizata di i veiculi elettrici (EVs) cù a presentazione di un generoso prugramma di cuncessione destinatu à rinfurzà l'infrastruttura di carica EV di u paese. Questa iniziativa face parte di a strategia cumpleta di u guvernu britannicu per ottene emissioni di carbone nette zero da u 2050, cù u scopu di migliurà l'accessibilità è a cunvenzione di a pruprietà di l'EV per tutti i citadini. U guvernu estende u so sustegnu à l'usu di veiculi elettrici è ibridi attraversu l'Uffiziu di Veiculi Zero Emission (OZEV).

I pruprietarii interessati à installà punti di ricarica EV anu avà accessu à duie opzioni di cuncessione distinte:

Cuncessione di Puntu di Carica di Veiculu Elettricu (Concessione di Puntu di Carica EV):Questa cuncessione hè pensata per alleviare u pesu finanziariu di l'installazione di prese di carica di i veiculi elettrici. Fornisce un finanziamentu di £ 350 o 75% di u costu di a stallazione, secondu chì quantità hè più bassa. I pruprietarii di pruprietà sò eligibili per dumandà finu à 200 cuncessioni per pruprietà residenziali è 100 cuncessioni per pruprietà cummerciale ogni annu fiscale, è ponu distribuisce queste in diverse proprietà o installazioni.

INJET-SWIFT(EU)Banner-V1.0.0

Subvenzione per l'Infrastruttura di Veiculi Elettrici (Suvvenzione per l'Infrastruttura di Veiculi Elettrici):A seconda cuncessione hè adattata per sustene una gamma più larga di attività di costruzione è installazione necessarie per installà più prese di punti di carica. Questa cuncessione copre e spese cum'è i cablaggi è i posti di l'infrastruttura è pò esse aduprata sia per installazioni di punti di ricarica attuali sia futuri. I pruprietarii ponu riceve un finanziamentu finu à £ 30,000 o 75% di u costu tutale di u travagliu, secondu u numeru di parcheghji implicati. L'individui ponu accede à 30 sussidi di infrastruttura ogni annu fiscale, cù ogni cuncessione attribuita à una pruprietà diversa.

L'EV Charge Point Grant hè particularmente significativu postu chì offre finu à u 75% di u costu per installà punti di carica di veiculi elettrici intelligenti in pruprietà domestiche in tuttu u Regnu Unitu. Stu prugramma hà rimpiazzatu u Scheme di Carica Casa di Vehicle Elettricu (EVHS) da u 1 d'aprile di u 2022.

Graficu di scena INJET-Sonic 5-V1.0.1

L'annunziu di sti cuncessioni hà guadagnatu un sustegnu largu da diversi settori, cumprese l'urganisazioni ambientali, i fabricatori di l'automobile è i dilettanti di EV. Tuttavia, certi critichi sustennu chì affruntà l'impattu ambientale di a produzzione è a eliminazione di batterie EV resta un aspettu cruciale di u trasportu sustenibile.

Mentre u Regnu Unitu si sforza di trasfurmà u so settore di u trasportu versu alternative più pulite, l'intruduzione di a cuncessione di u puntu di carica di i veiculi elettrici rapprisenta un mumentu cruciale in a furmazione di u paisaghju automobilisticu di a nazione. L'impegnu di u guvernu à investisce in l'infrastruttura di ricarica hà u putenziale di esse un cambiamentu di ghjocu, facendu di i veiculi elettrici una scelta viable è sustenibile per un segmentu ancu più largu di a pupulazione chè mai.

 

01-Settembre-2023