Compatibilità di i caricatori EV cù diversi veiculi

L'industria di i veiculi elettrici (EV) sperimenta un sviluppu significativu chì hè destinatu à guidà l'adopzione generalizata di EVs. Avanzamenti rivoluzionarii in l'equipaggiu di carica AC è DC aprenu a strada per opzioni di carica più veloci è più convenienti, avvicinanduci più vicinu à un futuru di trasportu sustenibile è senza emissioni.

A carica AC, chjamata carica di Livellu 1 è Livellu 2, hè tradiziunale u metudu primariu per i pruprietarii di EV. Queste stazioni di ricarica pò esse cumunitamente truvate in case, posti di travagliu è parcheggi. A popularità di i caricatori AC deriva da a so capacità di furnisce una soluzione di carica di notte più intelligente è più còmuda. I prupietari di EV spessu preferiscenu carricà i so veiculi di notte mentre dormenu, chì ùn solu risparmia u tempu, ma riduce ancu e fatture di l'electricità. Tuttavia, i sforzi cuntinui per rinfurzà l'esperienza di carica anu risultatu in miglioramenti significativi in ​​i tempi recenti.

标题-1

(Gama completa di prudutti di carica INJET AC EV)

Per d 'altra banda, a carica DC, cumunimenti cunnisciuta cum'è Livellu 3 o carica rapida, hà rivoluzionatu u viaghju di longa distanza per i EV. Stazioni di ricarica DC pubbliche posizionate longu l'autostrade è e rotte maiò anu ghjucatu un rolu cruciale in allevià l'ansietà di a gamma è permettenu viaghji interurbani senza saldatura. Avà, l'equipaggiu innovativu di carica DC hè prontu à rivoluzionarà l'esperienza di carica rapida.

INJET-The Hub Pro Scene Graficu 2-

(Stazione di ricarica INJET DC EV)

In un passu maiò per l'industria EV, una larga gamma di opzioni di carica hè emersa, espansione a cumpatibilità trà EV è infrastruttura di carica. Siccomu a dumanda di EVs cuntinueghja à cresce in u mondu, assicurendu esperienze di carica senza saldatura per diversi mudelli di veiculi hè diventata una priorità.

Siccomu i EV guadagnanu slanciu cum'è una soluzione di trasportu sustenibile in u mondu sanu, una varietà di tippi di connettori di carica hè emersa per accoglie diversi mudelli di veiculi è infrastruttura di carica. Questi tipi di connettori ghjucanu un rolu cruciale per facilità l'esperienze di carica efficienti è affidabili per i pruprietarii di EV. Andemu in l'attuale tippi di connettori di carica EV chì sò largamente usati in u mondu:

Connettori di carica AC:

Connettore di tipu 1 (SAE J1772): Cunnisciuta ancu cum'è u connettore SAE J1772, u connettore Type 1 hè statu inizialmente sviluppatu per u mercatu nord-americanu. Dotatu di un disignu di cinque pin, hè principalmente utilizatu per a carica di Livellu 1 è Livellu 2. U connector Type 1 hè largamente utilizatu in i Stati Uniti è hè cumpatibile cù parechji mudelli EV americani è asiatichi.

Connettore di tipu 2 (IEC 62196-2): Cumunamente chjamatu u connettore IEC 62196-2, u connettore Type 2 hà guadagnatu una trazione significativa in Europa. Cù u so designu di sette pin, hè adattatu sia per a carica di corrente alternata (AC) sia per a carica rapida di corrente diretta (DC). U connettore Type 2 supporta a carica à diversi livelli di putenza è hè cumpatibile cù a maiò parte di i mudelli EV europei.

connettori di caricatore

Connettori di carica DC:

Connettore CHAdeMO:U cunnessu CHAdeMO hè un cunnessu di carica rapida DC utilizatu principalmente da i produttori di l'auto giapponesi cum'è Nissan è Mitsubishi. Supporta a carica DC d'alta putenza è presenta un disignu unicu, di forma tonda. U connettore CHAdeMO hè cumpatibile cù EV equipati di CHAdeMO è hè prevalente in Giappone, Europa è alcune regioni in i Stati Uniti.

Connettore CCS (sistema di carica cumminata):U cunnessu di u Sistema di Carica Cumminata (CCS) hè un standard globale emergente sviluppatu da i produttori di l'auto europei è americani. Unisce capacità di carica AC è DC in un unicu connettore. U connettore CCS supporta a carica AC di Livellu 1 è Livellu 2 è permette una carica rapida DC d'alta putenza. Hè diventatu sempri più populari in u mondu, in particulare in Europa è i Stati Uniti.

Connettore Tesla Supercharger:Tesla, un principale fabricatore di EV, opera a so rete di carica proprietaria cunnisciuta cum'è Tesla Superchargers. I veiculi Tesla venenu cun un cunnessu di carica unicu cuncepitu specificamente per a so rete Supercharger. Tuttavia, per rinfurzà a cumpatibilità, Tesla hà introduttu adattatori è cullaburazioni cù altre rete di carica, chì permettenu à i pruprietarii di Tesla di utilizà l'infrastruttura di carica non Tesla.

tipi di carica

Hè impurtante à nutà chì, mentri sti tippi di connettori rapprisentanu i normi più prevalenti, variazioni regiunale è tipi di connettori supplementari ponu esse in mercati specifichi. Per assicurà una cumpatibilità perfetta, parechji mudelli EV venenu equipati di parechje opzioni di portu di carica o adattatori chì li permettenu di cunnette cù diversi tipi di stazioni di carica.

A propositu,INJEToffre caricatori chì sò cumpatibili cù a maiò parte di l'interfacce di ricarica di i Veiculi Elettrici globale. Cù INJET, i pruprietarii di EV ponu gode di tutte e funzioni chì desideranu. USerie Nexus (US) furnisce caricatori AC per i standard di i Stati Uniti, adattati per tutti i EVs chì rispettanu u standard SAE J1772 (Tipu 1), è hà ricevutu a certificazione UL per i caricatori EV. USerie Swift offre caricatori AC sia per i standard americani sia europei, chì si adattanu à tutti i EVs chì rispettanu i standard IEC62196-2 (Tipu 2) è SAE J1772 (Tipu 1), è hà ottenutu certificazioni CE (LVD, RED), RoHS è REACH per i caricatori EV. . Infine, i nostriHub ProU caricatore DC hè adattatu per tutti i EVs chì cumplenu i standard IEC62196-2 (Tipu 2) è SAE J1772 (Tipu 1). Per più dettagli nantu à i parametri di u produttu, fate un clicQuì.

 

未标题-4
18-lugliu-2023